OPIS SIMBOLA
Simbol krajevnega bratstva FSR pri Marijinem oznanjenju v Ljubljani smo si zamislili kot
zlatorumeni krog, ki leži na belem ozadju ali pa v sredini belega kvadrata.
Zlatorumeni krog je začrtan s tenkim rjavim robom.
Znotraj zlatorumenega kroga je majhna tiskana črka tau v rjavi barvi. Črka tau leži v spodnji desni četrtini kroga, nekoliko pomaknjena proti robu kroga.
Drugih podob, barv, črk ali znakov ni.
POMEN SIMBOLA
Krog običajno pomeni popolnost in neskončnost.
Zlatorumena barva pa običajno predstavlja barvo kraljev, pa tudi toploto, svetlobo, sonce.
Tako smo si v simbolu zamislili zlatorumeni krog, ki nam predstavlja našega Boga – Kralja vesolja, Božjo luč, svetlobo, Božji sijaj. Našega Boga, ki prinaša toploto in ljubezen v srca.
Bog je tudi neskončen, nespremenljiv, večen in popoln. Te lastnosti predstavlja oblika kroga.
Je edini pomemben in zato je v središču našega bivanja, vse drugo pa ob njegovi podobi zbledi.
Istočasno nas zlatorumeni krog spominja na Frančiškovo Hvalnico stvarstvu ter na verz
…."Lepo je in v velikem sijaju žari, Tebe, Najvišji, odseva."
V tem smislu predstavlja zlatorumeni krog tudi sonce, ki ga sveti Frančišek v svoji pesmi primerja z žarečim sijajem Boga.
Rjava barva v simbolu nam predstavlja vse kar je ustvarjeno, prst, Zemljo, minljivost, nepopolnost, pa tudi človeka in vsa druga bitja.
Črko tau je že sveti Frančišek prevzel kot simbol frančiškanske karizme.
Majhna rjava črka tau znotraj zlatorumenega kroga nam tako predstavlja naše krajevno bratstvo Frančiškovega svetnega reda, ki je samo neka majhna skupina bratov in sester. Majhna in nepomembna za svet. A jo Bog vseeno varuje in ohranja v svojem srcu.
Zlatorumeno sonce smo v našem simbolu obkrožili tudi z rjavo krožnico.
Ta nam predstavlja Božjo ljubezen do vsega ustvarjenega, ki Boga nekako "veže".
Zdi se nam, kot da je ljubezen do vsega ustvarjenega, posebno pa ljubezen do človeka, pravzaprav omejila Božjo vsemogočnost in absolutnost.
Kot da je zaradi LJUBEZNI naš Gospod želel postati krhek, nemočen in služabnik.
|